Gebruiksvriendelijke toegangscontrole voor werknemers én bezoekers

Toegangscontrole: een waaier aan functionaliteiten en mogelijkheden voor uw bedrijf

U vindt het als bedrijf belangrijk om de veiligheid van uw medewerkers, bezoekers en leverancier nooit uit het oog te verliezen. Daarnaast wilt u ook de veiligheid en kwaliteit van productie garanderen in uw bedrijf in Tessenderlo? Met toegangscontrole en toegangsbeheer kan dit.

Overzichtelijk toegangsbeheer met toegangscontrole

Dankzij toegangscontrole beheert u – met behulp van een toegangsbadgekaartlezer en de handige software voor toegangsbeheer – eenvoudig alle toegangsrechten. Dit kan u instellen zowel voor bezoekers, medewerkers als voor leveranciers. 

Door te kiezen voor toegangscontrole maakt u uw onderneming in Tessenderlo veiliger en heeft u steeds een overzicht van wie er in- en uitgaat. Dit zorgt voor een verhoogd veiligheidsgevoel bij uw medewerkers en bezoekers. Bovendien draagt toegangscontrole ook bij aan het vlotter laten verlopen van de dagelijkse werking van uw onderneming.

Ontdek de mogelijkheden van toegangscontrole

  • De toegangscontrole checkt wie, waar en wanneer naar binnen mag.
  • De persoonsgegevens en toegangsrechten worden opgeslagen in een database. Als beheerder kan u de database van de toegangscontrole raadplegen en het toegangsproces eenvoudig aanpassen. 
  • Alle toegangsrechten kunnen in het toegangsbeheer door de beheerder(s) meteen aangepast worden, zowel ter plaatse als vanop afstand.
  • Met behulp van een kaartlezer en toegangsbadges zorgen we ervoor dat u nooit nog sleutels moet doorgeven of laten dupliceren. Makkelijk, toch?

U kan steeds bij JOJO Systems terecht voor deskundig advies en een gedetailleerde analyse over toegangscontrole voor uw bedrijf in Tessenderlo. Al 30 jaar ontzorgt JOJO Systems Limburgse ondernemers met totaaloplossingen op vlak van toegangscontrole.

"Bij de aankoop van ons huis stelden we vast dat er een alarmsysteem van JOJO Systems aanwezig was. Dit was een absolute meerwaarde voor ons. We zijn heel tevreden over het alarmsysteem en hebben nog nooit problemen ondervonden. De installatie geeft een gevoel van veiligheid, we zouden niet meer zonder kunnen. Wat we zeer aangenaam vinden, is dat er jaarlijks een technieker van JOJO Systems langskomt voor het onderhoud. De medewerkers zijn stipt, voeren perfect hun werk uit en geven je steeds de nodige info. Zo zijn we steeds zeker dat onze alarminstallatie in topconditie is!"

- Familie V.E.

"We voelen ons veel veiliger dankzij het alarmsysteem van JOJO Systems. De vriendelijke medewerkers geven steeds heel deskundig advies en staan steeds voor je klaar om je de nodige hulp te bieden."

- Frans en Mia Medaer-Conings, Lanklaar

"JOJO Systems, een partner op vlak van camerabeveiliging, alarm en toegangscontrole waarop we echt kunnen rekenen."

- Dhr. Wesley Mazzei, verantwoordelijke Industrieel Vastgoed en Logistieke Business Unit voor o.a. Haven Genk bij Group Machiels

"JOJO Systems is een goede partner in onze werking. Goede service, topkwaliteit en aangename mensen om mee samen te werken."

- Dhr. Philippe Samyn, algemeen manager Heidebloem

"Verbouwingen brengen altijd heel wat gedoe met zich mee. In tegenstelling tot een aantal andere firma’s voelden we ons bij JOJO Systems altijd welkom. Bij JOJO Systems is de klant echt koning. We zijn erg tevreden over onze alarminstallatie en maken dan ook graag reclame voor jullie!"

- Patrick Indestege

"Wij waren voornamelijk op zoek naar een gedegen telefonieoplossing: heldere communicatie, gebruiksgemak en flexibiliteit. Na een aantal omzwervingen kwamen we uiteindelijk bij Jojo Systems terecht. En dat hebben we ons nog geen moment beklaagd! Alvast bedankt voor deze veelbelovende start van onze samenwerking."

- Mark Bernaerts, vennoot Consenso Advocaten

"Wij hebben in het verleden al positieve ervaringen gehad met JOJO Systems en dus was het een logische stap om opnieuw voor jullie te kiezen voor het leveren en plaatsen van nieuwe schuifpoorten. De werken zijn erg vlot verlopen, volledig volgens afspraak. Uw techniekers zijn zeer beleefd en vriendelijk, geven duidelijke informatie en leveren goed werk. Bovendien werd alles na de werken ook proper achtergelaten. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat, bedankt! Nog op zoek naar een kwalitatieve en betrouwbare partner voor uw poorten, dan bent u bij JOJO Systems aan het juiste adres!"

- Eliane Geusens, Huis Geusens Oudsbergen

"Bij JOJO Systems ben je zeker dat je met een partner werkt met een zeer degelijke kennis van telefonie en die zorgt voor een totale ontzorging. Leg je een telefonievraagstuk neer bij JOJO Systems, dan gaan ze hier snel mee aan de slag en zoeken ze mee naar de ideale oplossing. Dankzij de telefonie-oplossing van JOJO Systems kunnen al onze bedienden gemakkelijk intern bellen, ook tussen de verschillende vestigingen. Wij zijn zeer tevreden."

- Jeroen Joosten, ICT Service Desk Officer - Mathieu Gijbels nv

Toegangscontrole op maat van uw bedrijf in Tessenderlo

Voor een optimale beveiliging combineert u toegangscontrole met een of meerdere:

  • slagbomen;
  • automatische poort of schuifpoort;
  • schuifdeuren;
  • draaihekken;
  • elektrische deuren met kaartlezer toegangscontrole;
  • vingerprintlezer.

Hoe gaan we tewerk?

Een van onze experts voert een grondige analyse uit van de huidige situatie, de mogelijkheden en uw noden op vlak van toegangscontrole voor uw bedrijf in Tessenderlo. Daaruit volgt een gedetailleerd advies en voorstel met de voor u meest geschikte oplossing op vlak van toegangscontrole en toegangsbeheer.

Benieuwd naar meer? Onze experts bezorgen u graag een vrijblijvende toegangsanalyse op maat van uw onderneming.

Integratie toegangscontrole met andere systemen

Beveiligingsspecialist JOJO Systems is expert in het integreren van verschillende systemen. We kunnen uw toegangscontrole moeiteloos koppen met onderstaande systemen:

Telecom: Laat een bezoeker eenvoudig binnen via uw vaste telefooncentrale of telefooncentrale in de cloud.

Camerasystemen: Schakel uw bewakingscamera’s in om te monitoren wie er binnen of buiten gaat in geval van onregelmatigheden.

Alarmsysteem: beheer wie toegang heeft tot een bepaalde ruimte en wie wanneer een alarm kan uitschakelen.

Tijdregistratie: Registreer gemakkelijk de gewerkte uren, vereenvoudig uw loonadministratie