Gebruiksvriendelijke toegangscontrole voor werknemers én bezoekers

Wat zijn de mogelijkheden bij toegangscontrole en waarom zou u uw systeem optimaliseren?

Om veilig te kunnen werken moet u als onderneming ook nadenken over de toegangsrechten van uw werknemers of bezoekers. Een paar vragen die u zich mogelijk stelt bij toegangsbeheer:

  • Krijgen vertegenwoordigers toegang tot het hele bedrijf?
  • Wie mag de serverruimte betreden?
  • Hoe pas ik de toegangsrechten van ex-werknemers aan?
  • Wie krijgt toegang tot ruimtes met waardevolle goederen of chemische stoffen?

Dankzij toegangscontrole beheert u – met behulp van een toegangsbadge en kaartlezer – eenvoudig alle toegangsrechten, zowel voor bezoekers als voor werknemers. Dat maakt uw onderneming veiliger en zo heeft u altijd een overzicht van wie er in- en uitgaat. Toegangsbeheer is ook essentieel wanneer uw werknemers op onregelmatige uren dienen te werken, en zorgt ook voor hen voor een verhoogd veiligheidsgevoel.

U kan bij ons terecht voor deskundig advies en stipte installatie van totaaloplossingen op vlak van toegangscontrole. Al 30 jaar voorzien onze experts in een complete ontzorging voor ondernemers in Limburg. Dat doen we op basis van een gedetailleerde toegangsanalyse.

Zorg voor optimale efficiëntie bij toegangscontrole

Wilt u ook gericht bepalen waar en wanneer bezoekers en werknemers toegang krijgen?

Hoe kan een leverancier ‘s nachts uw terrein bereiken, zonder beveiligingsrisico’s? Wilt u bepaalde toegangsrechten vanop afstand kunnen wijzigen? Wilt u eenvoudig aan bezoekersregistratie doen? Kortom: wilt u een vlot toegangsbeheer?

Onze totaaloplossingen in toegangscontrole zijn ideaal om de dagelijkse werking van uw onderneming vlot te laten verlopen. Zowel op vlak van beveiliging als het registreren en ontvangen van bezoekers bieden onze systemen uitkomst. U geeft eenvoudig aan wie welke ruimtes mag betreden, rechten wijzigt u meteen. 

Ontdek de mogelijkheden van toegangscontrole

  • Het toegangscontrolesysteem checkt wie, waar en wanneer naar binnen mag.
  • De persoonsgegevens en toegangsrechten worden opgeslagen in een database. Als beheerder kan u de database gemakkelijk inkijken en het toegangsproces indien gewenst aanpassen.
  • Alle toegangsrechten kunnen meteen en vanop afstand gewijzigd worden.
  • Met behulp van een kaartlezer en toegangsbadges zorgen we ervoor dat u nooit nog sleutels moet doorgeven of laten dupliceren.

Reken op JOJO Systems voor een juiste analyse, gericht advies, een vlotte installatie en passende service na verkoop. Kortom: totale ontzorging wat uw toegangscontrolesysteem betreft.

Welke oplossing is nu ideaal voor uw organisatie? Dat komt u te weten met behulp van een gedetailleerde toegangsanalyse.

"Bij de aankoop van ons huis stelden we vast dat er een alarmsysteem van JOJO Systems aanwezig was. Dit was een absolute meerwaarde voor ons. We zijn heel tevreden over het alarmsysteem en hebben nog nooit problemen ondervonden. De installatie geeft een gevoel van veiligheid, we zouden niet meer zonder kunnen. Wat we zeer aangenaam vinden, is dat er jaarlijks een technieker van JOJO Systems langskomt voor het onderhoud. De medewerkers zijn stipt, voeren perfect hun werk uit en geven je steeds de nodige info. Zo zijn we steeds zeker dat onze alarminstallatie in topconditie is!"

- Familie V.E.

"We voelen ons veel veiliger dankzij het alarmsysteem van JOJO Systems. De vriendelijke medewerkers geven steeds heel deskundig advies en staan steeds voor je klaar om je de nodige hulp te bieden."

- Frans en Mia Medaer-Conings, Lanklaar

"JOJO Systems, een partner op vlak van camerabeveiliging, alarm en toegangscontrole waarop we echt kunnen rekenen."

- Dhr. Wesley Mazzei, algemeen manager Haven Genk

"JOJO Systems is een goede partner in onze werking. Goede service, topkwaliteit en aangename mensen om mee samen te werken."

- Dhr. Philippe Samyn, algemeen manager Heidebloem

"Verbouwingen brengen altijd heel wat gedoe met zich mee. In tegenstelling tot een aantal andere firma’s voelden we ons bij JOJO Systems altijd welkom. Bij JOJO Systems is de klant echt koning. We zijn erg tevreden over onze alarminstallatie en maken dan ook graag reclame voor jullie!"

- Patrick Indestege

"Wij waren voornamelijk op zoek naar een gedegen telefonieoplossing: heldere communicatie, gebruiksgemak en flexibiliteit. Na een aantal omzwervingen kwamen we uiteindelijk bij Jojo Systems terecht. En dat hebben we ons nog geen moment beklaagd! Alvast bedankt voor deze veelbelovende start van onze samenwerking."

- Mark Bernaerts, vennoot Consenso Advocaten

"Als je bij JOJO koopt, dan weet je dat je investeert in kwaliteit. Een team van vlotte techniekers komt de plaatsing verzorgen. Alles wordt netjes afgewerkt en ook opgeruimd bij het beëindigen van de installatie. Doe zo verder!"

- Lieve Janssen, zaakvoerder bij Keurslager Dirk Opglabbeek

"Wij hebben in het verleden al positieve ervaringen gehad met JOJO Systems en dus was het een logische stap om opnieuw voor jullie te kiezen voor het leveren en plaatsen van nieuwe schuifpoorten. De werken zijn erg vlot verlopen, volledig volgens afspraak. Uw techniekers zijn zeer beleefd en vriendelijk, geven duidelijke informatie en leveren goed werk. Bovendien werd alles na de werken ook proper achtergelaten. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat, bedankt! Nog op zoek naar een kwalitatieve en betrouwbare partner voor uw poorten, dan bent u bij JOJO Systems aan het juiste adres!"

- Eliane Geusens, Huis Geusens Oudsbergen

"JOJO Systems denkt mee na over je behoeften als klant, biedt een topservice en is heel klantvriendelijk. Je krijgt een snel en duidelijk antwoord op je vragen. Elk onderhoud wordt proactief gepland, alle afspraken verlopen correct en op tijd. De technici van JOJO Systems zijn altijd super vriendelijk. En als je hulp nodig hebt om instellingen te wijzigen, een zone uit te schakelen voor je favoriete huisdier, of een code aan te maken voor de poetsvrouw, dan staan ze altijd paraat om je verder te helpen."

- Mevr. De Raeve uit Zonhoven

Toegangsanalyse

Met behulp van een toegangsanalyse voorzien wij in een totaalservice op maat. Onze experts analyseren eerst en vooral uw behoeften en mogelijkheden. Welk soort toegangsbeheer heeft u nodig? Denk dan bijvoorbeeld aan:

  • toegangspoorten;
  • kaartlezers;
  • aanmeldzuilen;
  • draaihekken;
  • slagbomen;
  • geïntegreerde controlesystemen.

Onze experts voeren eerst een grondige analyse uit van uw situatie: wat zijn uw noden en mogelijkheden? Daaruit volgt een gedetailleerd advies en voorstel met de meest relevante oplossing in toegangsbeheer. Onze totaalservice omvat de installatie en integratie van uw systeem, alsook een correcte service na verkoop, met altijd een servicetechnieker in uw buurt.

Meer weten? Vraag nu uw vrijblijvende toegangsanalyse aan!

Integreer toegangscontrole met uw andere systemen

JOJO Systems is gespecialiseerd in het integreren van verschillende systemen. Wij bieden namelijk altijd een totaaloplossing aan. Tijdens onze toegangsanalyse houden we rekening met al uw wensen en noden. Zo blijft uw organisatie efficiënt en uw dagelijkse werking flexibel.

Welke systemen kunnen we moeiteloos integreren met uw toegangscontrole?

Telecom: Laat een bezoeker eenvoudig binnen via de telefoon, regel uw toegangsrechten vanop afstand

Camerasystemen: Houd in het oog wie er in- en uitgaat

Alarmsysteem: Beheer wie wanneer welk alarm kan uitschakelen

Tijdregistratie: Registreer gemakkelijk de gewerkte uren, vereenvoudig uw loonadministratie